اولويت ساموئل و رحمتي استقلال است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اولويت ساموئل و رحمتي استقلال است

بامداد ميرزايي در خصوص اينکه آيا ساموئل با اين باشگاه به توافق رسيده است يا خير اظهار داشت: شما بگوييد ما با چه کسي بايد مذاکره کنيم؟ امسال در نقل و انتقالات حرف ها و شايعات عجيبي مي شنويم. مثلا مي شنويم فلان بازيکن به فلان باشگاه رفته اما دو روز ديگر سر از يک تيم ديگر در مي‌آورد.

به گزارش فارس، وي افزود: دو هفته پيش در خصوص اين دو نفر جلسه اي با فتح الله زاده برگزار کرديم اما مقرر شد که مطالبات اين دو نفر با باشگاه تسويه حساب شود.

مدير برنامه‌هاي ساموئل در خصوص اينکه آيا ساموئل مبلغ قابل توجهي از باشگاه طلب دارد يا خير گفت: مطالبات اين بازيکن از باشگاه زياد است و او بايد اول طلبش را بگيرد.

وي همچنين در خصوص اينکه آيا رحمتي و ساموئل پيشنهاد داخلي دارند يا خير گفت: اين دو نفر پيشنهادات داخلي دارند چون فصل خوبي داشتند و با استقلال قهرمان ليگ شدند و به جمع 8 تيم برتر آسيا راه پيدا کردند اما با اين وجود منتظر حل مشکلات استقلال هستند.

ميرزايي در خصوص اينکه آيا انتظار آنها باعث نمي شود پيشنهادات ديگر از دست برود گفت: ما به خاطر شرايط نامعلوم استقلال حاضريم صبر کنيم اما فقط مي توانيم چند روز صبر کنيم چون فصل نقل و انتقالات به خصوص در اروپا تاريخ دارد و ما هم فرصت چنداني نداريم.اين مسئله به ضرر اين بازيکنان است اما باز هم تاکيد مي کنم که اولويت اين دو نفر استقلال است.

وي در پايان صحبت‌ هايش گفت: هيچ کجاي دنيا ديده نشده که تيمي قهرمان شود و به جمع 8 تيم برتر قاره راه پيدا کند اما مديريتش مشخص نباشد. اين مشکل براي تمامي بازيکنان استقلال وجود دارد و ما هم منتظر روشن شدن تکليف هستيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : علي ديوسالار
  • تاريخ: سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:ساموئل,اولويت,رحمتي,استقلال,استقلال تهران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اولويت ساموئل و رحمتي استقلال است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)